SE*Sessans Sibiriska katter & resten av vår familj

Direktlänk till inlägg 2 juni 2011

Igår var vi på utflykt...

Av Marie - 2 juni 2011 14:08

.. då Leos kompis slarvat bort den andra grinden till transportburen för några månader sedan (dynan och filten som hon också lekt med låg i Leos garderob). Så kunde vi bara ta med en katt. Och det blev Liris denna gång. Men jag fick lova att det var Nessas tur nästa, för barnen tyckte det var så orättvist att Nessa inte fick följa med!!! "Nu blir Nessa ledsen, mamma!" sa både Leo och Noel  

 

Nu börjar hon se ut som en sibbe igen också, hon har haft en ngt spretig tonårsperiod    

  

Ingen ser mig i gräset...  


Nu är jag helt osynlig...  

  


Ett sorkhål som var omåttligt populärt och väldigt spännande att undersöka länge..



 

Bilder på oss "tvåfotingar" kommer under helgen    



  


 
 
Carina

Carina

3 juni 2011 01:54

Så fina foton du har där på dina vackra vita sibbar.Påminner om vår första katt som var vit med blå ögon(bondkatt)
Snart flyttar 2av mina sibbar,Det kommer att kännas tomt.Men vi har ju en kvar så det blir bra för mamma My...Kram från mig o katterna

http://www.fairlines.net

 
Eva

Eva

3 juni 2011 23:20

Sv: Tack kära och älskade vän.. Det är EXAKT som som du säger. Precis så är det! Jag blev nästintill tårögd då du sa hur det var. Du vet hur det ligger till, fast det var ett bra tag sedan vi talades vid :/
Tack!
Du, vad sägs om spa något framöver!? :)

Kramis <3

http://www.evislillablogg.bloggplatsen.se

 
Inkan o Ligan

Inkan o Ligan

4 juni 2011 19:38

Tack för titten i min och Ligans blogg.
Som svar på din fråga så är de skålarna du såg köpta på Bromma Zoo i stockholm.
Ha en bra kväll.
:-)

http://ligans.blogg.se

 
Lena

Lena

4 juni 2011 22:49

Vilka härliga foton på Liris ute
i naturen. Undrar just varför jag aldrig
tar med mina katter och en kamera på promenad?

Ha en fortsatt skön helg!

Kram Lena och sibbarna från Kåge

http://www.miramilaia.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 21 oktober 2020 15:00

Nadina, Makar, Pavlina & Dunya. Önskar gammelmatte med familj!  Nosgosar i massor! Från vänster Makar, Nadina, bakom henne Pavlina och Dunya längst till höger                En speciell hälsning till vårt älskade blåbär, som lever livet...

Av Marie - 22 september 2020 20:15

Nadezdha har ett normalt och fint hjärta ua samt är frisk med normala njurar. Hon skötte sig perfekt under undersökningen och vi firar med lite nya bilder.          ...

Av Marie - 19 juli 2020 15:15

Nosgosar från gammelmatte med familj!    9 veckor gamla på bilden.    Och små sötnosar 5 veckor gamla.    ...

Av Marie - 8 juli 2020 16:43

Stort grattis Molte, Aronia, Zemene, Málna (Bob) & Kupina! Hurra hurra hurra! Nosgosar från oss!      Aronia      Fina gospojken Molte        Vackra Kupina (Ina)         Málna (Bob)        Samt fröken Zemene      ...

Av Marie - 4 juli 2020 16:45


Det är även gammelmattes födelsedag, men den är inte lika viktig att fira längre    Hipp hipp hurra sötnosar! Hoppas ni får en underbar dag och gammelmatte tar gärna emot lite nya bilder på er      ...

Presentation


Hej & varmt välkommen in till vårt lilla krypin. Den här bloggen var tänkt att handla om våra Sibiriska katter. Men med tiden har även den tvåbenta delen av familjen fått vara med på ett hörn :)
Välkomna in, och lämna gärna en kommentar :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Kategorier

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Arkiv

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards