SE*Sessans Sibiriska katter & resten av vår familj

Alla inlägg under april 2014

Av Marie - 2 april 2014 15:44

så har vi varit på första kattutställningen på över ett år   Det var utställningspremiär + träning för våra småtöser Dunya och Bellissima sen ska lillhusse Noel utställningstränas också.   Noel och jag är förväntansfulla och inte så lite pirriga i magen, småtjejerna är än så länge lyckligt ovetande om vad som komma skall. Kameran var såklart med, men jag hann inte fota så mycket då det blev lite stressigt för att katternas bedömningar nästan krockade. Jag kompletterar gärna med namn men har tyvärr inte utställningskatalogen kvar.

Min underbara go-kille   

Dunya leker hos matte   

Gunilla, S*Delta´s med sin fina blågolden tjej Ella   

Det fanns inte bara söta katter på utställningen, utan även andra sötnosar. Den här lilla tjejen kämpade på hela lördagen med pappa och mamma Erika, S*Vintermarkens på utställningen. Viken duktig tjej!   

Lyckades ta bort nappen en liten stund :)

Noel skulle gå och leta rätt på "tjejerna" efter 15-20 min börjar jag fundera vart han tagit vägen. Jo visst hade han hittat tjejerna, men han tyckte tydligen inte att mamma behövde komma dit  


Dunya vilar upp sig..

Vackra Burma-tösen med matte Camilla.

Och "brorsan" Eddie   

S*Devochka's Emily, fin tjej,.

Safira med matte Carina.

Dunyas halvsyster S*Lince´s Genova.

Så vackra fröken Her Bellissima Mongattone IT vårt lillhjärta   

Min duktiga lillkille, 7 år gammal och hanterar katterna som vilken van assisten som helst.   


Prisbordet


Ståtlig NFO.

Underbara sotdrottningen S*Laxforsens SuperNova af Lince*s    

Halvsyrra till Dunya är denna skönhet, S*Lince´s Ancona - Elsa   

   

Presentation


Hej & varmt välkommen in till vårt lilla krypin. Den här bloggen var tänkt att handla om våra Sibiriska katter. Men med tiden har även den tvåbenta delen av familjen fått vara med på ett hörn :)
Välkomna in, och lämna gärna en kommentar :)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Kategorier

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Arkiv

Min gästbok


Skapa flashcards