SE*Sessans Sibiriska katter & resten av vår familj

Alla inlägg under mars 2014

Av Marie - 12 mars 2014 17:22

I fredags fick jag tillfälle att träffa goa Mollie igen. Vi var hos veterinären och trots hundar mm så är hon så avslappnad och gosar mot min hand under undersökningen och vaccinationen, trots att vi träffas så sällan. Även om jag äger henne är jag ju inte längre hennes matte och någon hon träffar varje dag. Älskar verkligen hennes temperament och typ.  



Just nu har hon fällt massor men hon är vacker ändå, och har fått en ännu mer intensiv grönfärg på sina ögon.   



Försöker som vanligt prata med kameran   


Lillmatte Emelie och Mollie   Och hennes andra lillmatte fyllde år dagen till ära och tyckte det var riktigt roligt att åka till veterinären den dagen   

 


Presentation


Hej & varmt välkommen in till vårt lilla krypin. Den här bloggen var tänkt att handla om våra Sibiriska katter. Men med tiden har även den tvåbenta delen av familjen fått vara med på ett hörn :)
Välkomna in, och lämna gärna en kommentar :)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Kategorier

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Arkiv

Min gästbok


Skapa flashcards