SE*Sessans Sibiriska katter & resten av vår familj

Alla inlägg under augusti 2014

Av Marie - 16 augusti 2014 09:45

  idag fyller vår goa Bellissima 10 månader.   Grattis stumpan och det blir godis och favoritmaten till middag idag såklart   Vi har haft en kämpig "resa" tillsammans hittills med dålig viktuppgång och tandköttsproblem, nu efter operation så verkar det gå åt rätt håll. Håll tummarna för att vår goa tjej får må bra och hålla sig frisk! Hoppas att vi nu ska slippa oro och veterinärbesök på ett långt tag, för nog tycker jag att vi haft vår beskärda del av detta.

Vår fina prinsessa som älskar småhussarna och storhusse. Matte är mest ett "nödvändigt" ont    men hon ger iaf got mat..

Matte försöker vara lite konstnärlig   

I den extremt varma sommaren som varit har båda tjejerna fällt ur ordentligt och har nu biknin på sig.

Bellissima älskar kattgården och när jag tar i transportburen kommer hon flygande som en blixt!

Min lilla tonåring   

Vacker sessa som är duktig på att posera fint.   



Hennes ögon har fått en vacker grön nyans.

 



Presentation


Hej & varmt välkommen in till vårt lilla krypin. Den här bloggen var tänkt att handla om våra Sibiriska katter. Men med tiden har även den tvåbenta delen av familjen fått vara med på ett hörn :)
Välkomna in, och lämna gärna en kommentar :)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Kategorier

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Arkiv

Min gästbok


Skapa flashcards