SE*Sessans Sibiriska katter & resten av vår familj

Alla inlägg den 8 augusti 2012

Av Marie - 8 augusti 2012 17:36

.. nu börjar det bli rejäl fart i bolådan. Kattungarna klättrar på varandra, brottas och utforskar lådan. De är mycket nyfikna på livet utanför lådan. Och det är nog tur att vi snart flyttar upp dem annars har vi nog en liten rymling utanför lådan vilken dag som helst (har lagt en tjock filt runt om lådan ifall någon lyckas klättra ur). Småttingarna har även börjat tvätta sig själva, de spinner och de blir mer och mer busiga för var dag som går   

Kiwa (Kiwawa) poserar sött


Runda och goa Calippo



Söt som socker, Nizza är en liten prinssesa   


Bror och syster bland de första till att komma till bolådans (eller ja byrålådan då  ) kant.


Twister tycker matte stör när han ska försöka sova..   


 

Piggelin håller sig nära maten, dvs mamma   

 


Kiwa säger: "Matte titta vad söt jag är?!"

... och så kommer brorsan och förstör allt! Dumma Magnum, typiskt killar!   


Jag, jag är väl ingen buse.. jag som är så fiiiiin, eller hur matte? Matte kan bara hålla med Magnum är väldigt fin!   

Från den här vinkeln då?

Nästan alla glassarna samlade  


Söta björnbröder i vitt..



Och så våra två brunbjörnar   

Twister är mysig och matglad kille, tyngst i kullen   

 



Presentation


Hej & varmt välkommen in till vårt lilla krypin. Den här bloggen var tänkt att handla om våra Sibiriska katter. Men med tiden har även den tvåbenta delen av familjen fått vara med på ett hörn :)
Välkomna in, och lämna gärna en kommentar :)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Kategorier

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Arkiv

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards