SE*Sessans Sibiriska katter & resten av vår familj

Alla inlägg den 14 juni 2012

Av Marie - 14 juni 2012 09:30

Vi är så glada för nu är vi säkra på att Nessa är dräktig. Pappan till kullen är nog en av de mysigaste och gosigaste katter jag någonsin träffat på. Ni som följer bloggen har redan sett "underverket". Bilder finns på hans egna sida på min hemsida SE*Sessans Sibiriska katter.  Brumbrum som han kallas eller S*Lubov Sibiri Voran Ryzhkovich är en ung sibbekille som fyllde 1 år medans han var här . Mycket lovande, och som jag sa med ett helt fantastiskt temperament. Alla som träffat honom har fallit pladask för denna härliga brunbjörn. Det är två veckor sedan han åkte hemöver igen, men vi saknar honom!! Brumbrum ägs av Susanne, S*Laxforsens Sibiriska katter.


Om allt går väl kommer de små runt den 21:a juli.    

 

Min förhoppning var att Brumbrum inte skulle bli fertil riktigt såhär tidigt, men sånt bestämmer naturen och inte vi. Efter denna kull kommer Nessa att få en lång vila från att vara mamma. Nessa går inte ner sig alls under dräktigheterna utan tvärtom, hon väger alltid mer än vanligt när hon har små att ta hand om. Och även om hon trivs bäst som mamma, så behöver alla mammor en lång-semester då och då   

Presentation


Hej & varmt välkommen in till vårt lilla krypin. Den här bloggen var tänkt att handla om våra Sibiriska katter. Men med tiden har även den tvåbenta delen av familjen fått vara med på ett hörn :)
Välkomna in, och lämna gärna en kommentar :)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Kategorier

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Arkiv

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards