SE*Sessans Sibiriska katter & resten av vår familj

Alla inlägg den 11 mars 2012

Av Marie - 11 mars 2012 20:45

För några veckor sedan var jag på SäSK-träff hos Ingrid, Isrosen. Har tyvärr inte hunnit lägga ut inlägget förrän nu.

Där blev vi bjudna på gott fika, kattungegos och skönsång från Ingrids man Åke.

Tack för en trevlig kväll!

Kattungarna är ca 5 veckor på bilderna

Sötnosen Sianije   

Snygga Mars, honom vill jag kattnappa!!

Brottningsmatch, vem vinner?!  

Och så Luna... henne kan man bara inte motstå!! Så gosig och vackert tecknad   

 

Luna charmar   

Fina Venus tar en liten "power nap"   

 

Luna hjälper mig och produkttestar "Blixtdiffuser" från Fotofyndet.se En diffuser är bra för att dämpa blixtljuset (skydda kattungarnas ögon mot blixten), slippa få överexponerade bilder samt minska ner skuggorna kring t ex. katten. En mycket bra och prisvärd produkt att ha i kameraväskan alltså, den rekommenderar jag varmt.

 

Syskonkärlek  

 

Mars behöver också en power nap efter att ha blivit gosad med och undersökt när vi kom. Är han mönstrad eller ej? Han undersöktes noggrant.

Venus poserar fint, och vilka fina toffsar hon har   

Luna hittade en famn att sova i...

Matte Ingrid visar upp Bia.

 

Eva visar upp Sianije   

Och så hamnar hon hos Monica.

Louise har hittat stiliga Mars.

 

  

Åke bjuder på lite skönsång.

   

Och sist men inte minst, mamma Aiko vilar upp sig i soffan.

    


 


Presentation


Hej & varmt välkommen in till vårt lilla krypin. Den här bloggen var tänkt att handla om våra Sibiriska katter. Men med tiden har även den tvåbenta delen av familjen fått vara med på ett hörn :)
Välkomna in, och lämna gärna en kommentar :)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Kategorier

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Arkiv

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards