SE*Sessans Sibiriska katter & resten av vår familj

Alla inlägg den 6 april 2011

Av Marie - 6 april 2011 10:01

Äntligen i måndags kom jag mig iväg för att träffa Moiras bebisar igen. Oj vad de har vuxit och blivit stora. Sötare än socker, och riktiga gosbollar alla fyra   

Först ut Aurora/Tuss myser med mamma Moira


Moira och Bellona  

Aurora/Tuss visar att hon minsann är snabb och smidig trots den ngt runda rumpan, som matte säger att hon har     Bellona och Aurora   

Aurora & fina nallebjörnen Caelus   

 

Caelus är farlig    

Matte Kicki visar upp Aurora: "She´s got the look"   

Ett virrevarr av katter   hur Kicki (S* Lince´s) och alla andra uppfödare får till så fina kullbilder är för mig ett mysterium. Det är katter överallt, men att fånga dem alla på bild poserandes fint är ingen lätt match!

Moira visar hur man gör när man klipper klor. Titta noga nu Liris & Cecina   

Moira "schillar" på  eller nästan i min väska     

Vart är då smågrabbarna, jo de sover så sött. Plutus/Musse & Caelus   


Bellona somnar i mitt knä   


Måste tyvärr resa mig upp och åka hem, och då ligger lillstumpan kvar då på golvet.. Åh önskar jag kunde ta med alla fyra hem!!   

Tack för titten Kicki, det var jätteroligt att se dem igen. Måste absolut komma några ggr. till innan bebisarna ska flytta hemifrån. Tiden går så fort!                          


Presentation


Hej & varmt välkommen in till vårt lilla krypin. Den här bloggen var tänkt att handla om våra Sibiriska katter. Men med tiden har även den tvåbenta delen av familjen fått vara med på ett hörn :)
Välkomna in, och lämna gärna en kommentar :)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Kategorier

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Arkiv

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards