SE*Sessans Sibiriska katter & resten av vår familj

Alla inlägg den 2 mars 2019

Av Marie - 2 mars 2019 12:30

Nessa finns alltid i mitt hjärta. Hon hade vid försvinnandet precis flyttat med sin familj och jag tänker så ofta på vart hon försvann och vad som hände då hon inte hittades igen. Jag hoppas att hon blev omhändertagen av någon som inte tänkt på att hon har ett id-chipp och en familj som saknar henne. 

Idag skulle min snödrottning blivit 11 år, saknar dig!   

  


Väljer att lägga upp de här gamla bilderna igen på min snödrottning i en miljö hon trivdes allra bäst i (om vi inte låg och myste i soffan). Hon älskade att gå skogspromenader med mig och barnen. 

 

Vackrast   


 

Lillhusse Leo och Nessa   

 

Och båda småhussarna tillsammans med Nessa, ingen hade riktigt tid att posera   


 

Hos oss finns fortfarande Nessa kvar, både i våra hjärtan och i en tavla. 


 

En pälslös Nessa i Östersund på utställning. 

 

Sista gången vi träffades, sommar 2016. 


 

  


  

Presentation


Hej & varmt välkommen in till vårt lilla krypin. Den här bloggen var tänkt att handla om våra Sibiriska katter. Men med tiden har även den tvåbenta delen av familjen fått vara med på ett hörn :)
Välkomna in, och lämna gärna en kommentar :)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2019 >>>

Kategorier

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Arkiv

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards