SE*Sessans Sibiriska katter & resten av vår familj

Alla inlägg den 29 december 2017

Av Marie - 29 december 2017 15:00

Våra små har fyllt 2,5 vecka, och nu går utvecklingen i en rasande takt. Nästan dagligen upptäcker vi små och stora saker som de lärt sig att göra.   Nu kan vi både gå som stora katter (istället för att hasa oss fram på magen), vi försöker äta annan mat än mammas och matte säger att vi ska få ett större utrymme att busa runt på nu i helgen! Så spännande! 

  

Lillebror är bra att ha som kudde.

 

Jag har lärt mig att sitta storpojk.


 

Det har även jag gjort, och jag har dessutom kommit på ett sätt att klättra ur bolådan. 


 


 



 

Okej det är inte bara storebror som använder mig som kudde, ibland byter vi av.. 

 

Primadonnan, har öppnat ögonen och kan nu sitta storflicka.   


 



 

Trassligt att ha kontroll på benen då och då.. 



 

Tvätta tassarna kan jag också. 


 

Du störde mig matte, jag försöker sova! 

 


Presentation


Hej & varmt välkommen in till vårt lilla krypin. Den här bloggen var tänkt att handla om våra Sibiriska katter. Men med tiden har även den tvåbenta delen av familjen fått vara med på ett hörn :)
Välkomna in, och lämna gärna en kommentar :)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2017 >>>

Kategorier

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Arkiv

Min gästbok


Skapa flashcards