SE*Sessans Sibiriska katter & resten av vår familj

Alla inlägg den 5 december 2017

Av Marie - 5 december 2017 13:15

Det är ca 9 dagar kvar till Bellissima och Jokers småttingar kommer. Matte börjar förbereda inför ankomsten, men vi tror inte det blir en sån stor kull då jag inte gått upp så mycket i vikt. Jag är oberörd och busar precis som vanligt. Matte ber mig lugna ner sig lite och tänka på bebisarna, men jag förstår inte varför?  Jag vill vara ute i kattgården, men jag får bara gå ut vissa dagar när temperaturen är "rätt" är jag inte en Sibirisk katt eller!? 

Matte kommer med den svarta lådan men jag vill gosa och hoppar upp och buffar med huvudet om hon inte börjer sig ner. Jag följer matte som en skugga..   

 

Nu ska vi gosa mer matte.. 


 


 


 

De flesta bilderna ser ut såhär.. 


 


Presentation


Hej & varmt välkommen in till vårt lilla krypin. Den här bloggen var tänkt att handla om våra Sibiriska katter. Men med tiden har även den tvåbenta delen av familjen fått vara med på ett hörn :)
Välkomna in, och lämna gärna en kommentar :)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2017 >>>

Kategorier

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Arkiv

Min gästbok


Skapa flashcards