SE*Sessans Sibiriska katter & resten av vår familj

Alla inlägg den 18 augusti 2017

Av Marie - 18 augusti 2017 18:00

Med kull i huset är det fullt upp så vi har mycket att uppdatera om framöver som vi inte hunnit med undertiden vi hade småttingarna hemma. 


Inför 1-års dagen var Zemene och hälsade på och vi gjorde ett tappert försök att fota henne, men hon var fokuserad på sina "mattar" hon bor med och träffar varje dag. Och brydde sig inte om sin tredje matte så värst mycket, kanske det var kameran som hon inte gillade   Zemene tittar skeptiskt på mig.. måste du fota hela tiden?! Dumma matte! 

Poserar men bara för en sekund.. vitbalansen lämnar en del övrigt att önska.. Hann inte ställa om i takt med Zemenes framfart   

 

Nej nu ska vi leka istället, tusan hann du ta en bild ändå?!   


Matte jag bor hos håller i mig för att jag ska hinna fastna på bild.  

 

Vacker tös..


 

Men mest såg det ut såhär, både bilderna vi provade att ta inne i kattgården men även utanför.   

 



Presentation


Hej & varmt välkommen in till vårt lilla krypin. Den här bloggen var tänkt att handla om våra Sibiriska katter. Men med tiden har även den tvåbenta delen av familjen fått vara med på ett hörn :)
Välkomna in, och lämna gärna en kommentar :)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Kategorier

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Arkiv

Min gästbok


Skapa flashcards