SE*Sessans Sibiriska katter & resten av vår familj

Alla inlägg den 10 april 2016

Av Marie - 10 april 2016 16:00

I onsdags hade vi tid hos veterinären och lyckades ta oss dit trots att både jag och sambon var sjuka. Sambon skjutsade och hjälpte mig att bära då jag varit riktigt krasslig och orkeslös.


Småttingarna skötte sig exemplariskt hos veterinären, tyvärr hade jag glömt mobilen hemma och hade inte heller kameran med mig men de var så duktiga och fick mycket beröm. Ingen sa ett pip varken från sticket från vaccinationssprutan eller den stora nålen för ID-märkingen.. Det sistnämnda är något jag alltid oroar mig för mycket *hönsmatte*.

Bjuder på några bonusbilder, vecka 8

Först ut mattes kardborrekatt, Bonito   

 

Nyvaken pojke, matte störde mig... örontoffsarna pekar helt fel och jag hinner inte göra mig fin..   


Lillhusse med sin favorit, charmtrollet Mooi som sticker ut som clownen i kullen men en av de charmigaste kattungarna vi haft!            


Noel och Mooi funderar på livet... 

 

Röda blixten (La)Mazi gosetrollet vårat.   


 

Lillhusse Leos favorit   

 

Och mattes men matte har tre till i kullen    Kardborrekatt han också, matte är sjuk och behöver omsorg och sällskap.

 


Sängkamrater    


 

Och så stora husses favorit, vackra prinsessan Nani   

Chillar på köksgolvet när matte lagar mat.  

Uppskattar inte mammas tvättförsök! 

 

Kan faktiskt själv, så det så!

 





Presentation


Hej & varmt välkommen in till vårt lilla krypin. Den här bloggen var tänkt att handla om våra Sibiriska katter. Men med tiden har även den tvåbenta delen av familjen fått vara med på ett hörn :)
Välkomna in, och lämna gärna en kommentar :)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Kategorier

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Arkiv

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards