SE*Sessans Sibiriska katter & resten av vår familj

Alla inlägg den 31 mars 2015

Av Marie - 31 mars 2015 15:28

Tyvärr ligger fortfarande hemsidan fortfarande i dvala, genom att jag inte kan uppdatera den längre. Detta trots att jag har jobbat timmar med att försöka överföra hemsidan till det nya webprogrammet men bilder och texter hamnar totalt i oordning och det tar enormt mycket tid att försöka rätta till dem. Vidare är det bara 35 av hemsidans 114 sidor som jag kan editera resterande (alla kullsidor mm) måste jag göra om från början. Så tyvärr kommer det att dröja och jag letar febrilt efter en bättre lösning än den som one.com erbjuder nu när de stängt ner webläsaren där allt fungerade snabbt och smärtfritt!

Ser kanske inte så komplicerat ut att rätta till, men jag får flytta textruta för textruta. Bilderna ändrar storlek (täcker hela sidan) och då är det bara att börja om. Det skulle troligen vara enklare att börja om från grunden, men med så många sidor och texter så känns jag mig överväldigad av jobbet. Så jag får grunna vidare på hur jag löser detta på bästa sätt. Kan väl tillägga att jag inte är överlycklig över att vara kund hos one.com.    

   



Presentation


Hej & varmt välkommen in till vårt lilla krypin. Den här bloggen var tänkt att handla om våra Sibiriska katter. Men med tiden har även den tvåbenta delen av familjen fått vara med på ett hörn :)
Välkomna in, och lämna gärna en kommentar :)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Kategorier

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Arkiv

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards