SE*Sessans Sibiriska katter & resten av vår familj

Alla inlägg den 22 december 2013

Av Marie - 22 december 2013 16:45

jag hoppas hitta en fodervärd så att Uteha eventuellt kan få lämna en kull till. Men det allra viktigast är att hemmet är rätt hem för henne där hon får all den uppmärksamhet och kärlek som hon önskar. Om vi inte hittar en fodervärd så kommer Uteha att kastreras och omplaceras som kastrat pga. avtalet med uppfödaren.


Uteha är en unik katt, en på en livstid.. hon pratar och är aktiv, vill vara med i alla situationer är orädd och mycket social. Hon behöver få utlopp för sin energi för att inte hitta på bus. Så jag rekommenderar att hon får flytta till ett hus med gott om utrymme.


Hon den allra snällaste katt jag någonsin haft, hon älskar alla och alla som träffar henne älskar henne. Bada, kloklippning och kamning görs helt utan problem. Jag ställer henne oftast bara i badkaret vid bad och sköljer igenom henne hon är totalt obeskymrad. Uteha har lättskött päls som inte tovar sig, men hon älskar att bli kammad även att bli kloklippt är mysigt, då spinner hon högt.


För mer information kring vad det innebär att vara fodervärd till Uteha, kontakta oss via epost. Uteha kan flytta när hennes kull fyller 12 veckor vilket är i mitten av januari 2014. 

Uteha december 2013, 1 år och 9 månader gammal.   

Uteha har de mest intensiva gröna ögon jag sett på en katt, väldigt vackra!








'


 



Presentation


Hej & varmt välkommen in till vårt lilla krypin. Den här bloggen var tänkt att handla om våra Sibiriska katter. Men med tiden har även den tvåbenta delen av familjen fått vara med på ett hörn :)
Välkomna in, och lämna gärna en kommentar :)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Kategorier

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Arkiv

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards