SE*Sessans Sibiriska katter & resten av vår familj

Alla inlägg den 12 augusti 2013

Av Marie - 12 augusti 2013 16:54

Först ut en kullbild, vilket är långt ifrån enkelt med en matte och 5 busar!


Idag vänder på vi ordningen, och börjar med vår charmiga Bella som föddes sist. Hon är även störst, även om hon fortfarande inte tycker att matte har speciellt mycket gott med på sin meny. Tackar vet hon mammas mat    

Busiga Bella, visar upp sina stora tassar.


Bella har mest svart på sitt huvud nu, men detta kommer att blekna bort med tiden och hon kommer att bli lika snövit som sin mamma.

Fin profil och höjd på huvudet och jag gillar hennes stomme.

Min praktikant hos Fotofyndet.se för dagen, mycket duktig   

 

Bella är trots att leken en av de lugnare i kullen. Hon somnar gärna i knäet och är en mysig flicka.   

Kan såklart även posera fint när matte ber mig, hälsar Bella.

Det här med att tvätta magen är inte helt enkelt än..



Vackra Catalina poserar fint   

Catalina är ledig till sällskap.


Sötnosen ser att brorsan kommer och smyger.. fräckt! Det här är min stund i rampljuset!!


Battericentrum.se hade också en praktikant   

 

Blir det bra om jag sitter såhär matte, är jag inte fiiin då?!   


Så till vår "eldiga" tös, Ellie vet vad hon vill är inte rädd att tala om det   Hon gillar att bli kliad på magen.


Poserar så fint för matte, så ibland känns det som det bara blir "Ellie-bilder"   



Sötaste tassen och lilltussen  


Matte ger Ellie en ordentligt tvätt, vare sig hon vill det eller inte   



Lincoln tycker om mat, babymousse vilket syns på hans haka..   

Bröderna sötnos poserar tillsammans, om än en smula motvilligt kanske   

Vackra Pacer är en mästare på att posera fint    


Pacer och mamma håller tassen   

Söta killen visar upp sin profil   

Pacer försöker se cool ut, men han är bara en mysig nallebjörn.





 



 

Presentation


Hej & varmt välkommen in till vårt lilla krypin. Den här bloggen var tänkt att handla om våra Sibiriska katter. Men med tiden har även den tvåbenta delen av familjen fått vara med på ett hörn :)
Välkomna in, och lämna gärna en kommentar :)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Kategorier

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Arkiv

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards