SE*Sessans Sibiriska katter & resten av vår familj

Direktlänk till inlägg 14 mars 2013

Uteha fyller 1 år!!

Av Marie - 14 mars 2013 08:30

Vårt älskade yrväder Uteha Manchzhury RU fyller 1 år. Uteha firas med favoritmat, godis, presenter, gos och bus såklart   

Uteha har bytt om till sin bikini lite väl tidigt kanske    

Bus med lillhusse är alltid populärt!    

Hon har så vackra ögon, intensivt gröna  

  

Vår vackra, busiga och väldigt snälla flicka   






Uteha busar gärna och ofta!

Uteha är en duktig sjuksköterska och håller gärna tassen när någon är sjuk.   

Suck! den stora svansen är ett minne blott...   

Min vackra prickiga tjej.   

Precis nyinflyttad tjej, och glad lillhusse   


Uteha 7 veckor   bilderna nedan har jag fått låna ifrån Natalia som är Utehas uppfödare.

Sötnosen är 5 veckor gammal, och det känns som vi får längta i evigheter till...

Uteha 3 veckor gammal, med en blick som får en att smälta..

Lilla Uteha 1 vecka gammal.   

 
 
Gunilla, S*Deltas

Gunilla, S*Deltas

14 mars 2013 14:23

Grattis fina Uteha på 1-årsdagen. Tråkigt att hon bytt om till bikini redan nu, men då blir å andra sidan inte Ella ensam om att ha bikini på utställningen. ;) För jag hoppas att ni kommer till Umeå. *kram*

http://www.deltaskatter.nu

Marie

15 mars 2013 09:42

Tackar :) Nej du Ella blir inte ensammen ;) Uteha och jag kommer till Umeå :) Men jag betvivlar på att Ella ser lika illa ut som Uteha gör. Hon ser ut som att hon är 5 månader igen ;)
Kram

 
Kicki

Kicki

14 mars 2013 21:00

GRATTIS vackra Uteha!! Ett helt år redan, oj oj vad tiden rusar iväg!! Tycker nyss jag såg de första bilderna på lilla prinsessan, och nu är hon stora damen redan <3 Nakenkatt är tydligen det allra senaste :-) Cecina är ju som bekant likadan. Men första bilden, där har hon ju mycket päls, eller luras bilden? Kram

http://lince.blogg.se

Marie

15 mars 2013 09:41

Som en tonåringen skulle säga: Nakenkatter is tha shit ;) Nej men huvvaligen hur våra damer i grått ser ut. Får hoppas att pälsen kommer fort nu. :) Första bilderna är tagna för några veckor sedan när jag insåg att hon höll på att bli nakenkatt :)
Kram

 
Eva

Eva

15 mars 2013 07:25

JAg håller med om vilka otroliga ögono hon har! Så vackra!!

Kramis

http://evislillablogg.bloggplatsen.se

 
Eva

Eva

15 mars 2013 07:27

Hoppsan.. Jag hoppas du kan läsa vad jag skrev :S Det är för tidigt för mig.. :D

Grattis Uteha!

http://evislillablogg.bloggplatsen.se

Marie

15 mars 2013 09:38

hihi förstod ändå :)
Kram

 
Margita

Margita

15 mars 2013 09:28

Grattis fina Uteha! Hon utvecklas verkligen till en riktigt vacker liten sibbetjej! Jag är bara liiiite avis! ;)

http://sengas.bloggplatsen.se

Marie

15 mars 2013 09:37

Tack snälla :) Ja hon är en speciell tös på många sätt vår lilla dammråtta ;) Det blir spännande att se hur hennes småttingar kommer att vara :)
Kram

 
Julia

Julia

16 mars 2013 13:35

Grattis till vackra Uteha !! Längtar nu tills vi ses i Umeå :)

Kram

http://minasibiriskakatter.devote.se

 
Lisa

Lisa

17 mars 2013 20:29

Grattis till Uthea-pea :) :)

http://lisassibirier.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 21 oktober 2020 15:00

Nadina, Makar, Pavlina & Dunya. Önskar gammelmatte med familj!  Nosgosar i massor! Från vänster Makar, Nadina, bakom henne Pavlina och Dunya längst till höger                En speciell hälsning till vårt älskade blåbär, som lever livet...

Av Marie - 22 september 2020 20:15

Nadezdha har ett normalt och fint hjärta ua samt är frisk med normala njurar. Hon skötte sig perfekt under undersökningen och vi firar med lite nya bilder.          ...

Av Marie - 19 juli 2020 15:15

Nosgosar från gammelmatte med familj!    9 veckor gamla på bilden.    Och små sötnosar 5 veckor gamla.    ...

Av Marie - 8 juli 2020 16:43

Stort grattis Molte, Aronia, Zemene, Málna (Bob) & Kupina! Hurra hurra hurra! Nosgosar från oss!      Aronia      Fina gospojken Molte        Vackra Kupina (Ina)         Málna (Bob)        Samt fröken Zemene      ...

Av Marie - 4 juli 2020 16:45


Det är även gammelmattes födelsedag, men den är inte lika viktig att fira längre    Hipp hipp hurra sötnosar! Hoppas ni får en underbar dag och gammelmatte tar gärna emot lite nya bilder på er      ...

Presentation


Hej & varmt välkommen in till vårt lilla krypin. Den här bloggen var tänkt att handla om våra Sibiriska katter. Men med tiden har även den tvåbenta delen av familjen fått vara med på ett hörn :)
Välkomna in, och lämna gärna en kommentar :)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Kategorier

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Arkiv

Min gästbok


Skapa flashcards