SE*Sessans Sibiriska katter & resten av vår familj

Alla inlägg den 1 januari 2013

Av Marie - 1 januari 2013 14:20

Vi önskar er alla en god fortsättning!

Nyårsafton tillbringade vi hos goda vänner, i gott sällskap och underbar mat!

Vi tackar för en trevlig kväll!

Bland annat bjöds det på dessa gulliga pingviner som Maya gjort   


Och så Maya som gjort dessa fina små mästerverk. Tursamt nog blev det en del kattungegos under kvällen också. Här sitter Maya med mysiga Cino, 6 veckor gammal.

Cino och Christer, vet inte vad Christer har för blick han tänker väl inte äta upp honom väl ?   



Tyvärr var vädret inte på sin allra bästa sida, så dimman försvårade sikten rätt rejält. Samtliga fyrverkeribilder har min sambo Christer tagit.




Ja jag "fastnade" väl några ggr. hos kattungarna såklart   

 

Hann även fota sötnosarna, kattungarna är uppkallade efter flygplatser och mer information hittar ni på Kickis hemsida S*Lince´s. Och jag är ju trots allt extra "moster" åt gänget då min Liris är syster med mammakatt Cecina och Nessa är deras "mormor"   

Ovan favorittjejen i kullen, mysiga Linate och nedan favoritkillen i kullen Miti  

Snyggingen Cino busar...

Tror det här är Caselle, eller har jag fel matte?

 


Fick även möjlighet att hinna gosa mer med nytillkomligen i familjen, Juliy som kommer från samma uppfödare som min Uteha kommer ifrån.


Juliy är bara 5 månader men redan på några veckor sedan jag träffat honom förra gången så har han utvecklats massor. Väger 3,8 kg och är en otroligt gosig, lugn och fin kille ska bli superroligt att följa honom framöver.


Tror det här är Cino, är lite osäker.

Hrm ja min vana trogen blev det nog så att katterna fastnade på fler bilder än människorna... 

Mysiga Caselle poserar fint   

 

Bilden på rosorna blir en fin avslutning på detta blogginlägget. Nu önskar alla ett riktigt gott nytt år, med mycket kärlek och värme.     

 

Presentation


Hej & varmt välkommen in till vårt lilla krypin. Den här bloggen var tänkt att handla om våra Sibiriska katter. Men med tiden har även den tvåbenta delen av familjen fått vara med på ett hörn :)
Välkomna in, och lämna gärna en kommentar :)

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Kategorier

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Arkiv

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards