SE*Sessans Sibiriska katter & resten av vår familj

Direktlänk till inlägg 5 oktober 2012

10-veckors bilderna

Av Marie - 5 oktober 2012 17:00

Eftersom veckan varit mer än lovligt hektisk hann jag inte lägga ut 10-veckors bilderna i bloggen men de finns på hemsidan!


Iaf så lägger jag ut dem här nu iaf bättre sent än aldrig ;) Kullen fyllde 11 veckor igår men jag är osäker på om jag hinner ta bilderna före helgen eftersom jag kommer att vara bortrest.

Magnum sover ofta i lillhusses säng   Och en stund senare hade han och Noel fått sällskap.


 

Sötnosar poserar fint   

Cornetto eller Tolstoy som blir nya namnet ska bo med Anette, Håkan och Igor (Dandelio) samt skogisen Ferry   

Underbara killen Twister eller Binky som han kommer att kallas hos nya matte och husse  Binky kommer även att få en kompis i sibben Bob.

 

Kiwa med husse Magnus

Buskillen Calippo   kommer att få helt gäng med sibbar att busa med. Och det tror jag kommer att passa honom perfekt!

 

Kiwa ligger sött hos matte Sarah

Lillhusse Hampus och Kiwa.


Stiliga Calippo kan posera för matte. Tyvärr blev hans bilder lite märkliga i färgtonen något jag upptäckte när jag laddat in dem och då var det för sent.

Underbara sötnosen Nizza, min vita prinsessa. Så mysig och gosig flicka   

Som ni kanske sett på hemsidan så är Nizza ledig igen. Intressenter finns, och jag ska gå igenom dessa och återkommer till er som visat intresse. Men det blir först efter helgen.

Mystjejen som gärna sover i knä på någon.

Hela busiga gänget i lillhusses säng   Husse vill sova, men det tror jag inte 7-lingarna vill   

Vackra Magnum-pojken..   


 


Busiga Piggelin   


   




 
 
Ingrid N.

Ingrid N.

10 oktober 2012 21:31

Jättefina kattungar som fångats bra på bild. Bilderna får mig att längta efter egna kattungar som skall födas i novemberr.
Mvh Ingrid.

http://www.isrosen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 21 oktober 2020 15:00

Nadina, Makar, Pavlina & Dunya. Önskar gammelmatte med familj!  Nosgosar i massor! Från vänster Makar, Nadina, bakom henne Pavlina och Dunya längst till höger                En speciell hälsning till vårt älskade blåbär, som lever livet...

Av Marie - 22 september 2020 20:15

Nadezdha har ett normalt och fint hjärta ua samt är frisk med normala njurar. Hon skötte sig perfekt under undersökningen och vi firar med lite nya bilder.          ...

Av Marie - 19 juli 2020 15:15

Nosgosar från gammelmatte med familj!    9 veckor gamla på bilden.    Och små sötnosar 5 veckor gamla.    ...

Av Marie - 8 juli 2020 16:43

Stort grattis Molte, Aronia, Zemene, Málna (Bob) & Kupina! Hurra hurra hurra! Nosgosar från oss!      Aronia      Fina gospojken Molte        Vackra Kupina (Ina)         Málna (Bob)        Samt fröken Zemene      ...

Av Marie - 4 juli 2020 16:45


Det är även gammelmattes födelsedag, men den är inte lika viktig att fira längre    Hipp hipp hurra sötnosar! Hoppas ni får en underbar dag och gammelmatte tar gärna emot lite nya bilder på er      ...

Presentation


Hej & varmt välkommen in till vårt lilla krypin. Den här bloggen var tänkt att handla om våra Sibiriska katter. Men med tiden har även den tvåbenta delen av familjen fått vara med på ett hörn :)
Välkomna in, och lämna gärna en kommentar :)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Kategorier

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Arkiv

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards