SE*Sessans Sibiriska katter & resten av vår familj

Alla inlägg den 17 mars 2012

Av Marie - 17 mars 2012 13:45

När Leo kom hem från skolan igår, "försvann" han in på sitt rum på direkten. Märkligt då han normalt sett är hungrig som en varg och brukar börja med att botanisera i kylskåpet. När jag tittade till honom hittade jag honom i sängen med febertrötta ögon och stora rosor på kinderna tog tempen och han hade mycket riktigt feber, nästan 39.   


Jag lovade att vi skulle titta på film tillsammans, men att jag var tvungen att fixa middagen först. Liris brukar vara duktig på att hålla barnen sällskap, speciellt när de är sjuka och ganska fort kom hon gåendes in, hoppade upp i Leos säng "buffade" på hans huvud (tog hon febern månne?!) och la sig sedan tillrätta hos honom. Han bredde på dem täcket och så låg de i flera timmar (inte konstigt att hon snart ser ut som en "Rex"-katt istället för en sibbe kanske  ).


Lite bilder på lillgubben och hans trogna kompis.   




"Husse jag tror bestämt du har feber"..

  

Presentation


Hej & varmt välkommen in till vårt lilla krypin. Den här bloggen var tänkt att handla om våra Sibiriska katter. Men med tiden har även den tvåbenta delen av familjen fått vara med på ett hörn :)
Välkomna in, och lämna gärna en kommentar :)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Kategorier

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Arkiv

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards