SE*Sessans Sibiriska katter & resten av vår familj

Alla inlägg den 24 februari 2012

Av Marie - 24 februari 2012 10:30

.. när jag fick mitt stamnamn klart blev det naturligt att byta adress på bloggen också. Vilket jag då gjorde men har helt glömt att meddela om här.   

http://blogg.sessans.com/


denna fungerar också (även om jag på sikt kommer att styra om denna adress till ovanstående):

http://sessans-sibirier.bloggplatsen.se/


Lite bilder från i okober som jag inte hann lägga ut då.


Leo sjuk med Liris som tar hand om husse då såklart.

Och så Noel, Liris är småhussarnas katt i första hand och oftast ligger hon hos någon av dem. Där småhussarna är, hittar man även vanligtvis Liris också  

Så vacker isprinsessa   

Och så två bilder från i somras, hennes mörka streck på huvudet är numera nästan helt försvunna. Men här syns de tydligt, även att hennes markeringar inte bara vara mörka hårstrån.

© Nessis kallades bloggen för innan jag fick mitt stamnamn, en omskrivning av sessornas namn "NESS(a)(lir)IS.

Bild från förra veckan där det syns att Liris racingstreck är ett minne blott...


     


Tjillevipp, och ha en fortsatt mysig helg








Presentation


Hej & varmt välkommen in till vårt lilla krypin. Den här bloggen var tänkt att handla om våra Sibiriska katter. Men med tiden har även den tvåbenta delen av familjen fått vara med på ett hörn :)
Välkomna in, och lämna gärna en kommentar :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Kategorier

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Arkiv

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards