SE*Sessans Sibiriska katter & resten av vår familj

Alla inlägg den 27 december 2011

Av Marie - 27 december 2011 20:45

Med allt som hände förra veckan, hann jag inte ta 5 veckors bilderna på onsdagen. Så det fick bli 5,5 veckors bilder. Här kommer en uppdatering på våra busfrön här hemma   

Först ut mattes variant på kullbild.. och sen kattungarnas egna variant  

Dande troligen första killen att ta sig ur kattungerummet, han är full av bus. Och hittar på nya hyss hela dagarna   


Söta Siringa, som vill komma upp i famnen så fort vi kommer in. Mattes lilla prinsessa.  


Giglio, charmnosen som helst ligger på rygg och säger: "Se matte, så söt jag är!"


Anziani som precis i dagarna kommit på att det är ju fantastiskt roligt att få följa med ut ur kattungerummet. Så nu gäller det att vara snabb med grinden. Denna kille är också en som äter precis allt som serveras. Mat är det bästa Anziani vet!

Så vackra ögon, matte har svårt att motstå honom!


Vår alldeles speciella Giacinto. Dela fat med syskonen under måltiderna går då rakt då inte! Nej han vill äta från mattes finger, alt ett eget fat. Allt annat är under min värdighet, hälsar

prins Giacinto   

Snygging!!   

Titta matte, jag kan göra "vacker tass" också.

Björnen Papavero, husses stora favorit. Men så heter det ju samma sak också: "Papa" och "Pappa"   

Likt Anziani går ingen mat säker med Papa i närheten. Han äter det mesta.   

    

Presentation


Hej & varmt välkommen in till vårt lilla krypin. Den här bloggen var tänkt att handla om våra Sibiriska katter. Men med tiden har även den tvåbenta delen av familjen fått vara med på ett hörn :)
Välkomna in, och lämna gärna en kommentar :)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Kategorier

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Arkiv

Min gästbok


Skapa flashcards