SE*Sessans Sibiriska katter & resten av vår familj

Alla inlägg den 15 november 2011

Av Marie - 15 november 2011 20:46

Idag är Nessa på dag 64, och blir det lika som med hennes första kull så tittar kattungarna fram imorgon nångång på dag 65. Det är såååå spännande!! Vi håller tummar och tår att allt ska gå bra. Matte Kicki bär nog med sig tel. överallt och väntar på vårt samtal. Men än så länge är det lugnt, kanske blir det en lugn natt det verkar så nu iaf.

Vi rapporterar vidare så snart något händer. Bild från dag 64 (fler bilder finns längre ner)

 


Imorgon fyller också lillhusse 5 år, han har tydligt förklarat för alla som lyssnat att han minsann ska få kattungar på sin födelsedag.. Det återstår att se hur det blir med det. Men tårtan är gjord, jag har bakat hans favoritmuffins och paketen ska vi fortsätta slå in nu. Tänk att mammas bebis   blir storpojk imorgon.   Underbara gosunge!

Noel logik: "Mamma jag är 4 år och snart fyller jag 5 år, då blir jag...... eeh 9 år?!"   

Har fortfarande lite tjusarlockar kvar

 


Bjuder på några fler bilder på lilla rultan här hemma även dessa tagna idag

Har svårt att nå ner till matskålarna   

 





Presentation


Hej & varmt välkommen in till vårt lilla krypin. Den här bloggen var tänkt att handla om våra Sibiriska katter. Men med tiden har även den tvåbenta delen av familjen fått vara med på ett hörn :)
Välkomna in, och lämna gärna en kommentar :)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Kategorier

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Arkiv

Min gästbok


Skapa flashcards