SE*Sessans Sibiriska katter & resten av vår familj

Alla inlägg den 10 november 2011

Av Marie - 10 november 2011 18:48

Nessa går runt med en vaggande gång. Hon vill gärna vara nära oss, så hon ligger i regel på golvet i de rum jag (vi) befinner oss i. Speciellt kvällstid är hon extra sällskapssjuk och följer mig vart än jag går.  

Hon trivas verkligen med att vara dräktig och är ännu gosigare än vanligt. Ibland blir det nästan lite för mycket, för vart man än går är Nessa med och vill gosa. Men alla har en extra klapp över såklart och Nessa njuter av uppmärksamhten. Nu har nedräkningen börjat, och vi är så spända på att se vad som gömmer sig därinne.   


Hon har utvecklat en del riktigt roliga sovstilar nu när magen är i vägen   


 


Nessa berättar: "Jag ligger ofta i trappan, så slipper jag springa upp och ner för att hålla koll på alla. Matte och husse säger att det är jobbigt när de får kliva över mig hela tiden, men de ska väl inte klaga det är ju jag som har en stor tung mage att dras på.."  

Hon bär bebisarna mycket lägre denna gången än förra. Men nu när hon ligger ner syns magen tydligt.

Konstig sovstil med invikta framtassar   

 






Presentation


Hej & varmt välkommen in till vårt lilla krypin. Den här bloggen var tänkt att handla om våra Sibiriska katter. Men med tiden har även den tvåbenta delen av familjen fått vara med på ett hörn :)
Välkomna in, och lämna gärna en kommentar :)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Kategorier

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Arkiv

Min gästbok


Skapa flashcards