SE*Sessans Sibiriska katter & resten av vår familj

Alla inlägg den 4 oktober 2011

Av Marie - 4 oktober 2011 19:02

Först ut en liten S*Lince´s Liris i utställningsburen..  


Fröken Moira hos domaren Aliosha Romero


Liris busar på hotellrummet


Cecina har fått tag i en kattmynta leksak..


Liris hos domaren Aliosha Romero, hon fick sitt första CAC på lördagen   




Även Moira fick sitt cert.


Cecina likaså, CAC på lördagen   


Tror det är Bärgarn som gosar med domarassitenten som är så bra, men som jag glömt namnet på..   Domaren var Eva Porat. 


Synnøve, Nordskjærets med sin otroligt fina IC Santa Cruz Azalea


Britt, S*AmiliiSibir´s med ståtliga Darshan



Ståtlig Main coon som jag inte minns namnet på.


Cecina med matte Kicki, S* Lince´s

Cecina hos Eva Porat

En av assistenterna på utställningen, som jag tyvärr missade namnet på. Iaf hennes katt en Norsk skogkatt, som var ca 16-17 år gammal. Chockade publiken helt, hon kastar fram katten på bordet. Och katten står där och visar upp sig helt själv som om det vore den mest naturliga sak i världen.

På bilden är även Monica och Nelly


Här "landar" skogkattflickan

Så gosig och fin dam..


Charmar Eva Porat    


Stiliga S*Kneph´s Concorde, Bärgarn och matte


Kolla in mina tassar!


Vackra Cecina

Stilig liten kille S*Marinette´s Izaia   


Söta syster S* Marinette´s Izelie   


Och så min fotomodell, syster Cecina


Vilka ögon  


Busig tjej, Cecina igen


Moira


En otroligt söt liten flicka S*AmiliiSibiri´s,Tsarevna Gloria föll för henne första gången jag såg henne på Britts hemsida. Och hon är precis lika vacker som jag trodde   


Moira, en tjej med "kattityd" eller rätt sibbelook   


GIC S*Klintgården´s Anne Bonny ligger tryggt hos husse.



Liris myser i buren.

 

CH S*Spinnsibb´s Chaila Finzovna


Stiliga lilla Ivar, (S*Marinette´s Ivar).


SC Yoda, vilken fin kille. Här med matte Heidi.

Yoda igen, så stilig och gosig kille   

 

Fina Gloria, med lillmatte



 

Det var bilderna från lördagen, söndagen kommer i ett nytt inlägg.

Av Marie - 4 oktober 2011 11:47

.. när jag kom hem på söndagskväll efter en supertrevlig utställninghelg (bilder och info kommer snart!). Var huset i fint och inte massa plock överallt. I köket var allt toppenfint, och avtorkat. Och på bordet stod en underbart vacker bukett med rosor, samt en jättefin sten med texten: "Älskade mamma". Har inte jag bästa killarna i hela världen?!   

 


Presentation


Hej & varmt välkommen in till vårt lilla krypin. Den här bloggen var tänkt att handla om våra Sibiriska katter. Men med tiden har även den tvåbenta delen av familjen fått vara med på ett hörn :)
Välkomna in, och lämna gärna en kommentar :)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Kategorier

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Arkiv

Min gästbok


Skapa flashcards