SE*Sessans Sibiriska katter & resten av vår familj

Alla inlägg den 30 september 2011

Av Marie - 30 september 2011 10:07

Som jag nämnde i ett tidigare inlägg så blev vi fotograferade för några veckor sedan. Anledningen till detta var att vi blev tillfrågade om vi ville vara med i ett repotage om husdjur i Aftonbladet. Det var Pernilla Ericson som är Aftonbladet redaktör för livsstils-sidorna Bonus. De ska göra en guide om husdjur. Hon fastnade för min blogg och därför blev vi tillfrågade om vi kunde ställa upp.

Verkligen superrolig, tycker vi  Vissa av modellerna var inte på humör för en fotosession precis då kan jag tillägga 


Har fått tillåtelse att visa upp en av bilderna här, resten av bilderna och repotage får ni läsa i Aftonbladet.

 


Presentation


Hej & varmt välkommen in till vårt lilla krypin. Den här bloggen var tänkt att handla om våra Sibiriska katter. Men med tiden har även den tvåbenta delen av familjen fått vara med på ett hörn :)
Välkomna in, och lämna gärna en kommentar :)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Kategorier

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Arkiv

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards