SE*Sessans Sibiriska katter & resten av vår familj

Direktlänk till inlägg 19 september 2011

Mys med husse och ny fontän Raindrop fontain (ägare till en sån se hit)!

Av Marie - 19 september 2011 17:30

Mitt hjärta hoppar fortfarande till när jag ser att Christer har närkontakt med katterna. Känns fortfarande helt fantastiskt att det faktiskt går så bra som det går. Sibbar är fantastiska!!   

Eftersom vår Fresh flow fungerar sådär halvdant. Kände jag att det var dags att titta på en ny. Fresh flown skramlar på i motorn, och måste alltid vara helt full med vatten annars låter den som ett tröskverk. Ljudet driver mig till vansinne  Så därför har jag köpt en ny, Raindrop fontain. Vi testkör den nu och hoppas att den ska var lite tystare än den andra. Tilläggas kan att Fresh flown har varit knäpptyst de senaste veckorna precis när jag beställt den nya fontänen. Typiskt va?    


Nya fontänen blev väl ingen direkt succé efter att ha testkört den i några dagar tycker jag att den brummar väldigt   De jag har "provlyssnat" på har det bara hört ett svagt porlande av när vattnet rinner. Min brummar riktigt i motorn   Har jag fått tag i ett måndagsex?? 

 


 
 
Kicki

Kicki

19 september 2011 20:21

Härlig bild på Christer och Liris! Vem kunde trott detta för drygt ett år sedan då ni kom hit första gången, och tänkte att vi hade nära till sjukhuset i alla fall ;-D Underbart att se!!! Trist med fontänen, som du vet så låter min bara av porlande vatten. I alla fall det jag tänkt på, och du har ju lyssnat själv.... Undrar också vad andra har för erfarenheter...? Kram

http://lince.blogg.se

 
Bellan

Bellan

21 september 2011 18:58

Härligt! Vi är lika förundrade vi här hemma eftersom sonen är allergisk mot katter - nu har vi två sibbar ♥ Helt fantastiskt!
Hoppas du kommer överens med fontänen snart ;)
Kram
//Bellan

http://bellan-autism-adhd.blogspot.com

 
Gunilla, S*Deltas

Gunilla, S*Deltas

25 september 2011 11:33

Visst är det underbart när det funkar med allergin, blir alltid lika glad varje gång sånt händer! Nu håller jag tummarna för att Moira är dräktig och att Christer kommer tåla kattungarna!

Vi har en annan fontän (keramikfontänen, köpt från SweCat) som jag är supernöjd med! *kram*

http://www.deltaskatter.nu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 21 oktober 2020 15:00

Nadina, Makar, Pavlina & Dunya. Önskar gammelmatte med familj!  Nosgosar i massor! Från vänster Makar, Nadina, bakom henne Pavlina och Dunya längst till höger                En speciell hälsning till vårt älskade blåbär, som lever livet...

Av Marie - 22 september 2020 20:15

Nadezdha har ett normalt och fint hjärta ua samt är frisk med normala njurar. Hon skötte sig perfekt under undersökningen och vi firar med lite nya bilder.          ...

Av Marie - 19 juli 2020 15:15

Nosgosar från gammelmatte med familj!    9 veckor gamla på bilden.    Och små sötnosar 5 veckor gamla.    ...

Av Marie - 8 juli 2020 16:43

Stort grattis Molte, Aronia, Zemene, Málna (Bob) & Kupina! Hurra hurra hurra! Nosgosar från oss!      Aronia      Fina gospojken Molte        Vackra Kupina (Ina)         Málna (Bob)        Samt fröken Zemene      ...

Av Marie - 4 juli 2020 16:45


Det är även gammelmattes födelsedag, men den är inte lika viktig att fira längre    Hipp hipp hurra sötnosar! Hoppas ni får en underbar dag och gammelmatte tar gärna emot lite nya bilder på er      ...

Presentation


Hej & varmt välkommen in till vårt lilla krypin. Den här bloggen var tänkt att handla om våra Sibiriska katter. Men med tiden har även den tvåbenta delen av familjen fått vara med på ett hörn :)
Välkomna in, och lämna gärna en kommentar :)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Kategorier

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Arkiv

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards