SE*Sessans Sibiriska katter & resten av vår familj

Alla inlägg den 17 september 2011

Av Marie - 17 september 2011 19:45

Som jag nämnde i ett tidigare inlägg så blev vi fotograferade i söndags. Anledningen till detta var att vi blev tillfrågade om vi ville vara med i ett repotage om husdjur i Aftonbladet. Det var Pernilla Ericson som är Aftonbladet redaktör för livsstils-sidorna Bonus. De ska göra en guide om husdjur. Och intervjuade därför familjer med olika husdjur om varför man valt just sitt djur. Hon hittade hit till min blogg och fastnade för den och därför blev vi tillfrågade oss. Himla roligt, tycker vi   Så hela familjen blev fotograferade och jag hoppas någon bild blev bra, för det var svårt att hålla koll på både barn och fyrfotade sessor som inte var på modellhumör just då   

Artikeln skulle ha varit med igår, den 16:e men blev framflyttade pga av andra nyheter som var viktiga att få plats med. Så nu blev artikeln försenad och kommer därför att vara med fredagen den 30/9 istället.  

Så en liten bild tagen på min lilla vackra vita prinsessa   

Och så vackra Nessa, just hemkommen efter en date till med vackra Boris. Mer om detta kommer i ett eget inlägg.   

 



Presentation


Hej & varmt välkommen in till vårt lilla krypin. Den här bloggen var tänkt att handla om våra Sibiriska katter. Men med tiden har även den tvåbenta delen av familjen fått vara med på ett hörn :)
Välkomna in, och lämna gärna en kommentar :)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Kategorier

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Arkiv

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards