SE*Sessans Sibiriska katter & resten av vår familj

Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Marie - 9 mars 2011 11:06

Nu är han lika prickig som storebror var, och har haft en ganska besvärlig natt och morgontimmar. Vaken vid 03 och sen igen vid 06 och kunde inte somna om. Han grät och det kliade överallt.   Stackars liten, hittills idag verkar det vara lite bättre med klådan..


Liris hoppar såklart upp i famnen på Noel så fort han sätter sig. Ni kanske tror att vi arrangerar så att barnen nästan alltid har en liten katt i famnen. Därför tänkte jag lägga ut en foto-serie på hur det går till här hemma nu för tiden   Liris lägger sig i Noels knä direkt när han sätter sig (sista bilden i serien, bild 7).


Noel och mamma ska fota Noels prickar i ansiktet, Noel sätter sig i soffan. Och på direkten kommer Liris och hoppar upp.. (bild 1)

Bild 2    

Måste gå runt lite innan jag lägger mig tillrätta, tänker Liris   (bild 3)

Liris det var inte dig vi skulle fota nu  (bild 4)

  

Bild 5

 Bild 6 


Tidigare i köket fotade vi magen och ryggen, han har även fått en del koppor i ansiktet på hakan, under ögat och vid ena örat. Men hittills inte lika många och stora som Leo fick. Jag hoppas att det begränsar sig till kroppen.

Många många små koppor, syns inte så bra på bilden. Men som sagt just nu är han ändå hyffsat pigg.

     


     

  



  




Presentation


Hej & varmt välkommen in till vårt lilla krypin. Den här bloggen var tänkt att handla om våra Sibiriska katter. Men med tiden har även den tvåbenta delen av familjen fått vara med på ett hörn :)
Välkomna in, och lämna gärna en kommentar :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Kategorier

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Arkiv

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards