SE*Sessans Sibiriska katter & resten av vår familj

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Marie - 6 februari 2011 19:26

.. har Noel. Så jobbigt för lillkillen och resten av familjen. Som barn i regel är så är det ganska bra fart på honom från morgon till em. så då vill han leka, gå ut osv. Sen på eftermiddagarna så kommer feberrosorna och han lägger sig. Idag är det tack och lov "bara" 38,5 i temp just nu.   


Leo hade sin första feberfria dag i fredags, och han blev sjuk förra torsdagen så det verkar ju vara en riktigt envis feber som kommer med denna förkylning.   Christer och Leo har varit och firat Anna-Britta och farmor idag. Jag och Noel fick stanna hemma.   Mår pyton själv med, men med ett barn hemma har det varit lugnt och skönt, så jag passade på att sova en stund när Noel sov i eftermiddags. Hoppas vi är piggare imorgon.

Några bilder på två av mina tre fina killar   


     

Presentation


Hej & varmt välkommen in till vårt lilla krypin. Den här bloggen var tänkt att handla om våra Sibiriska katter. Men med tiden har även den tvåbenta delen av familjen fått vara med på ett hörn :)
Välkomna in, och lämna gärna en kommentar :)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Kategorier

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Arkiv

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards