SE*Sessans Sibiriska katter & resten av vår familj

Direktlänk till inlägg 25 januari 2011

Några filmer från kattuställningen i Sundsvall 22-23 jan.

Av Marie - 25 januari 2011 09:03

Först ut det här   Domaren Raymond förklarar varför Lince´s Liris blev BIV ♥♥♥


Domaren Dorte Kaae dömer S*Lince´s Cecina


Domare Dorte Kaae tittar på Liris



 
 
Lena

Lena

25 januari 2011 12:35

Oh så fina bilder du tagit på alla
vackra sibbar på utställningen.
Extra roligt är det ju att få se dem
då man inte kunnat åka ner och titta
själv.
Jag hoppas verkligen att jag är på plats då det är dags för den stora utställningen i september.
Då ses vi säkert !

Kram Lena och sibbarna från S*Mira Milaia

http://www.miramilaia.se

Marie

26 januari 2011 12:15

Tusen tack! Det var tur att Anna-Karin kunde följa med som sällskap, och assisterande fotograf. Så det är mycket tack vare henne det finns bilder även när jag var med och ställde katt så det känns jätteroligt. :) Hon som dessutom säger att hon inte fotografera :O blev ju jättemånga fina bilder :)

Vi ska absolut vara med på Sibbe-utställningen i september, så jag hoppas få träffa er alla som så flitigt besöker min blogg.

Kram

 
Gunilla, S*Deltas

Gunilla, S*Deltas

25 januari 2011 15:57

GRATTIS till att det har gått så bra. Så otroligt roligt o dessutom på er första utställning. :D

Det är så otroligt kul att få se filmer (nu kan jag se dom :)) och foton på alla fina katter som är där.

http://www.deltaskatter.nu

Marie

26 januari 2011 12:18

Tack snälla! Ja det är inte klokt, jag förstod inte ens hur bra det gott förrän Kicki hade hämtat rosetterna och satt dem på grinden :D Men det var ju en toppenbörjan att ha sån tur att det gick så bra allra första gången. Kändes jätteroligt verkligen :)

Åh vilken tur att du kan se bilderna, tänkte på dig när jag la ut dem (hoppa Gunilla kan se dem nu då!). :)

Hälsa Dolce och gänget :)
Kram

 
Ann-Katrin

Ann-Katrin

25 januari 2011 20:13

Vilka vackra katter du har!
Grattis till det fina resultatet!

http://www.laghamras.se

Marie

26 januari 2011 12:23

Tack snälla! Ja utställningen gick bättre än jag trodde den skulle göra, och det var toppenkul :D

Ja det är en dröm som jag inte riktigt förstått än att den verkligen gått i uppfyllelse. Har längtat efter katt i 13 år, och haft katt innan jag träffande sambon (allergiker) sedan jag var 5 år gammal. Att nu äntligen ha katt igen och dessa två vita skönheter, känns så fantastiskt så ord räcker inte till :D

Det är med glädjetårar i ögonen jag nattar sonen på kvällarna. När glädjen lyser ur hans ögon för att han äntligen har en egen "tisse misse" hos sig. :)

 
Monica

Monica

25 januari 2011 21:01

Jättekul att få följa med på utställning genom dina bilder och filmer, verkligen! Tack för turen. :)

http://www.monicap.se

Marie

26 januari 2011 12:19

Åh vad roligt det är att bilderna och filmerna blir så uppskattade, det värmer i hjärtat. :D Kallas ju normalt sett för "mammarazzi" här hemma (istället för paparazzi ;) ). Nu blir det väl "matterazzi" i fortsättningen ;)

 
Ingrid N.

Ingrid N.

25 januari 2011 22:25

Tack för alla fina bilder du tagit och låtit oss se. Jag skulle gärna ha några av Po för dina bilder var så bra.
Ingrid.

http://isrosens-bilder.blogspot.com

Marie

26 januari 2011 11:54

Tack Ingrid :) Jag skickar över några bilder på dig och Po-pojken under dagen.
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 21 oktober 2020 15:00

Nadina, Makar, Pavlina & Dunya. Önskar gammelmatte med familj!  Nosgosar i massor! Från vänster Makar, Nadina, bakom henne Pavlina och Dunya längst till höger                En speciell hälsning till vårt älskade blåbär, som lever livet...

Av Marie - 22 september 2020 20:15

Nadezdha har ett normalt och fint hjärta ua samt är frisk med normala njurar. Hon skötte sig perfekt under undersökningen och vi firar med lite nya bilder.          ...

Av Marie - 19 juli 2020 15:15

Nosgosar från gammelmatte med familj!    9 veckor gamla på bilden.    Och små sötnosar 5 veckor gamla.    ...

Av Marie - 8 juli 2020 16:43

Stort grattis Molte, Aronia, Zemene, Málna (Bob) & Kupina! Hurra hurra hurra! Nosgosar från oss!      Aronia      Fina gospojken Molte        Vackra Kupina (Ina)         Málna (Bob)        Samt fröken Zemene      ...

Av Marie - 4 juli 2020 16:45


Det är även gammelmattes födelsedag, men den är inte lika viktig att fira längre    Hipp hipp hurra sötnosar! Hoppas ni får en underbar dag och gammelmatte tar gärna emot lite nya bilder på er      ...

Presentation


Hej & varmt välkommen in till vårt lilla krypin. Den här bloggen var tänkt att handla om våra Sibiriska katter. Men med tiden har även den tvåbenta delen av familjen fått vara med på ett hörn :)
Välkomna in, och lämna gärna en kommentar :)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Arkiv

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards