SE*Sessans Sibiriska katter & resten av vår familj

Alla inlägg den 21 december 2010

Av Marie - 21 december 2010 20:41

Liris är ovanligt lugn kattunge (hittills) visst leker hon och busar jättemycket men det är ganska korta stunder, och stor del av dagen sover hon. Men här kommer iaf lite bilder från "Liris in action"     


Först ut.. julgranen är ju himla rolig jag har "barr" lite här och var från den. Har provat att spraya på citron men det tycker hon är gott   

     

Aja baja säger matte   


  


  

  

          

Christer säger att han ibland känner av något vagt, och snyter han sig försvinner det. Till det ska jag säga att vi alla är mer eller mindre förkylda och dessutom så får fortfarande Liris dia mamma då och då (värre ur allergisynpunkt) så min förhoppning är att han om några veckor inte känner något alls längre.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej & varmt välkommen in till vårt lilla krypin. Den här bloggen var tänkt att handla om våra Sibiriska katter. Men med tiden har även den tvåbenta delen av familjen fått vara med på ett hörn :)
Välkomna in, och lämna gärna en kommentar :)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Kategorier

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Arkiv

Min gästbok


Skapa flashcards