SE*Sessans Sibiriska katter & resten av vår familj

Alla inlägg den 19 december 2010

Av Marie - 19 december 2010 10:54

   Natten har gått bra för tjejerna, Liris var så gosig igår kväll så jag tror jag inte somnade förrän vid 2-tiden :s Men vad gör väl det, när man har fått hem sina efterlängtade katter.    I övrigt har natten varit ganska lugn, Nessa gillade inte att vi stängde in oss i Leos sovrum, så med jämna mellanrum har hon krafsat på dörren och velat gå ut. Jag har hämtat henne och lagt henne i sängen med mig. Och då har hon varit duktig och lagt sig till ro. Men det är klart att hon kan ha saknat de andra bebisarna också och velat undersöka vart de var någonstans. Och säkert även funderat på vart matte Kicki och resten av familjen tagit vägen.


Igår kväll gick Nessa runt och jamande lite efter bebisarna troligen, men sen när vi gått ner för att lägga oss la hon sig till ro på direkten.


Christer fick en knäkatt igår som kröp upp i hans famn och låg och kurrade. Han såg faktiskt riktigt nöjd ut (matte däremot var lite avis ;) ). Men sen fick ju matte gosa med Liris i sängen, så hon blev väl förlåten ;) Ska se om jag lyckas ladda upp lite filmer senare idag.


Matte Kicki fick för övrigt kvällsrapport igår kväll och bilder när Liris gosade med husse i soffan (lite avis var jag såklart då ;) ).


Vi hörs och syns snart igen :)


  


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej & varmt välkommen in till vårt lilla krypin. Den här bloggen var tänkt att handla om våra Sibiriska katter. Men med tiden har även den tvåbenta delen av familjen fått vara med på ett hörn :)
Välkomna in, och lämna gärna en kommentar :)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Kategorier

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Arkiv

Min gästbok


Skapa flashcards