SE*Sessans Sibiriska katter & resten av vår familj

Direktlänk till inlägg 18 december 2010

Nu är de äntligen hemma!

Av Marie - 18 december 2010 15:11

      

Vi är så glada och lyckliga!

Bilresan hem gick hur bra som helst, efter några minuters resa började Nessa tvätta Liris. När vi kom hem, så började både tjejerna utforska huset. Och det tog inte många minuter förrän Liris började busa med alla nya spännande leksaker. Nessa gick runt och undersökte huset i alla vinklar och vrår. Sen lade hon sig under bordet i tv-rummet och sov en stund. Liris lekte i nästan en hel timme, men sen gick hon runt och jamade efter mig. När jag satte mig i soffan hoppade hon upp, och sen sov hon i nästan 40 min i mitt knä och nästa lika länge till i Leos knä (lyfte försiktigt över henne när jag började laga mat). Just nu äter tjejerna middag, men då Nessa fortfarande är lite blyg så får de äta i tv-rummet nere.


Vi är så glada, stolta och tacksamma att vi fått förtroendet av Kicki och hennes familj att ta hand om dessa två sessor.   


 
 
Kicki

Kicki

18 december 2010 18:04

Oj, vad skoj att du redan lagt in ett inlägg om hur det går för sessorna

http://www.lince.se

 
Marie

Marie

18 december 2010 19:20

:) ja det är klart vi försöker rapportera allt, förstår att ni (och några andra) är nyfikna på hur det går för sessorna.


Har skrivit ett längre svar nu och bifogat fler bilder till dig. :) Det har gått jättebra hittills, de är så duktiga både tjejerna ♥♥♥


Nu ska jag försöka komma på hur jag ska lägga ut alla filmer jag har på dem, har inte gjort sånt här tidigare :p ♥


Tusen tack Kicki för dessa två underbara vita snösessor (min dröm) och allt annat, du är en pärla. ♥

http://nessis.bloggplatsen.se

 
Margita

Margita

18 december 2010 19:55

oj, oj, oj! Lyckliga du! :) Två härliga sibbar på en gång! Det låter som att det går jättebra med de två. Mysigt.

http://sengas.bloggplatsen.se

 
Marie

Marie

19 december 2010 10:42

Tack Margita,
Jo du kan tro att det går runt en familj här med ett stort leende på läpparna hela tiden.♥ Vi är jätteglada och stolta över Kickis förtroende, två ljuvliga tjejer som är jättegosiga och mysiga. ♥♥

Barnen har lekt med Liris och hon är jätteduktig och leker med dem, det är full fart. Två små kvittrande killar och en vit liten blixt som far runt och busar (som vi längtat efter detta!) ♥

Nessa är mer myskatten, hon ligger just nu i en av klättermöblerna och myser då jag sprayade på lite kattmynta precis.

http://nessis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 21 oktober 2020 15:00

Nadina, Makar, Pavlina & Dunya. Önskar gammelmatte med familj!  Nosgosar i massor! Från vänster Makar, Nadina, bakom henne Pavlina och Dunya längst till höger                En speciell hälsning till vårt älskade blåbär, som lever livet...

Av Marie - 22 september 2020 20:15

Nadezdha har ett normalt och fint hjärta ua samt är frisk med normala njurar. Hon skötte sig perfekt under undersökningen och vi firar med lite nya bilder.          ...

Av Marie - 19 juli 2020 15:15

Nosgosar från gammelmatte med familj!    9 veckor gamla på bilden.    Och små sötnosar 5 veckor gamla.    ...

Av Marie - 8 juli 2020 16:43

Stort grattis Molte, Aronia, Zemene, Málna (Bob) & Kupina! Hurra hurra hurra! Nosgosar från oss!      Aronia      Fina gospojken Molte        Vackra Kupina (Ina)         Málna (Bob)        Samt fröken Zemene      ...

Av Marie - 4 juli 2020 16:45


Det är även gammelmattes födelsedag, men den är inte lika viktig att fira längre    Hipp hipp hurra sötnosar! Hoppas ni får en underbar dag och gammelmatte tar gärna emot lite nya bilder på er      ...

Presentation


Hej & varmt välkommen in till vårt lilla krypin. Den här bloggen var tänkt att handla om våra Sibiriska katter. Men med tiden har även den tvåbenta delen av familjen fått vara med på ett hörn :)
Välkomna in, och lämna gärna en kommentar :)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Kategorier

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Arkiv

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards