SE*Sessans Sibiriska katter & resten av vår familj

Alla inlägg den 18 december 2010

Av Marie - 18 december 2010 20:51

 bilden är tagen av Kicki, S*Lince´s när vi skulle åka hem med våra nya familjemedlemar. Och visst blev den jättefin?!     

Av Marie - 18 december 2010 15:11

      

Vi är så glada och lyckliga!

Bilresan hem gick hur bra som helst, efter några minuters resa började Nessa tvätta Liris. När vi kom hem, så började både tjejerna utforska huset. Och det tog inte många minuter förrän Liris började busa med alla nya spännande leksaker. Nessa gick runt och undersökte huset i alla vinklar och vrår. Sen lade hon sig under bordet i tv-rummet och sov en stund. Liris lekte i nästan en hel timme, men sen gick hon runt och jamade efter mig. När jag satte mig i soffan hoppade hon upp, och sen sov hon i nästan 40 min i mitt knä och nästa lika länge till i Leos knä (lyfte försiktigt över henne när jag började laga mat). Just nu äter tjejerna middag, men då Nessa fortfarande är lite blyg så får de äta i tv-rummet nere.


Vi är så glada, stolta och tacksamma att vi fått förtroendet av Kicki och hennes familj att ta hand om dessa två sessor.   


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej & varmt välkommen in till vårt lilla krypin. Den här bloggen var tänkt att handla om våra Sibiriska katter. Men med tiden har även den tvåbenta delen av familjen fått vara med på ett hörn :)
Välkomna in, och lämna gärna en kommentar :)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Kategorier

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Arkiv

Min gästbok


Skapa flashcards